13 SDH "Extrema" im. Szarych Szeregów

Biwak drużyny:)


Link 02.05.2011 :: 21:47 Komentuj (1)
Sie ma Ludzie! :D

Przed nami kolejny wspaniały, cudowny, wypasiony, mega pozytywny no i oczywiście extremalny

BIWAK DRUŻYNY! :D

Tak, tak już niebawem!:D

A więc tak:

* DATA: 20-22 MAJA 2011 R.
* MIEJSCÓWA: BECEJŁY (to co pusiaki lubią najbardziej:D)
* KOSZT: 40 ZŁ

Jeśli ktoś chce, pragnie lub ma wielką potrzebę przeprowadzić zajęcia proszę pisać bezpośrednio do mnie czyli do waszej ukochanej Chmieli;D Czekam!:)

Kochane Ptysie, zgłaszajcie się na biwak do swoich zastępowych jak najszybciej (maksymalnie do środy 4.05.2011).

Pamiętajcie, BĘDZIE MEGA ODJAZDOWO!:D

A tymczasem AUUUUU!!!


CHMIELA.





Kurs zastępowych "Łowcy Przygód"


Link 05.05.2011 :: 21:40 Komentuj (2)
Zapraszamy druhny i druhów na Kurs Zastępowych "Łowcy Przygód", który odbędzie się w terminie 26-30.06.2011r na Bazie Garbaś.





Termin: 26-30.06.2011r.

Miejsce: Baza Harcerska „Garbaś” Hufca Suwałki

Koszt: 80 zł ( w tym: zakwaterowanie w namiotach, obiady, materiały programowe, ubezpieczenie;)
UWAGA! W razie zrezygnowania z kursu wpłaty na kurs nie podlegają zwrotowi!

Dojazd i powrót we własnym zakresie

Organizator: Instruktorzy Hufca Suwałki

Kadra kursu:
- komendantka: pwd. Anna Danowska
- zastępca komendantki: pwd. Izabela Sawicka
- oboźny: ćw. Piotr Uroda

Kadra instruktorska (prowadzący zajęcia; lista wciąż otwarta):
- phm. Lidia Żyniewicz
- pwd. Agnieszka Jasielon
- pwd. Ewelina Chmielewska
- pwd. Błażej Górski


Warunki uczestnictwa:


- ukończone 12 lat
- złożone Przyrzeczenie Harcerskie
- wypełnienie ankiety, karty kwalifikacyjnej i dostarczenie do hufca do dnia 27 maja 2011r wraz z opłatą 80 zł

Cele:
-przygotowanie harcerzy do pełnienia funkcji zastępowego
- przekazanie wiedzy potrzebnej w pracy z zastępem.

Po ukończeniu kursu uczestnik będzie:
- umiał zorganizować i prowadzić zastęp
- umiał przygotować i przeprowadzić zbiórkę harcerską
- umiał zaplanować pracę zastępu
- potrafił prowadzić dokumentację zastępu
- potrafił przeprowadzić musztrę zastępu
- potrafił opracować karty prób na stopnie i sprawności oraz opracować zadanie
zespołowe/projekt
- znał wiele zabaw, pląsów, gier i piosenek

Ukończenie kursu z wynikiem pozytywnym

:
- obecność na całym kursie
- wykonanie poprawnie wszystkich powierzonych zadań
- odpowiednia postawa i sprawowanie


Należy wziąć ze sobą:
- 3 rzeczy na kanapki: dżem, wędlina, ser
- regulaminowe umundurowanie harcerskie,
- śpiwór
- notatnik + długopis
- latarkę
- menażkę, kubek, sztućce
- wszystko inne, co potrzebne na kilkudniowy wyjazd harcerski;)

Kurs rozpoczyna się 26.06.2011 o godz. 15:00
Powrót 30.06.2011 przewidywany na godzinę 19.00

Jeśli masz pytania to pisz na ania1536@vp.pl bądź dzwoń pod 501610129

Liczba miejsc ograniczona!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Poszukiwani do Kadry Pomocniczej

Jeśli jesteś osobą kreatywną i potrafisz znaleźć wyjście z trudnej sytuacji. Jesteś pomocny i otwarty na kontakty z innymi harcerzami. Zapraszamy Cię do naszej Kadry Pomocniczej!
Wymagania:
- ukończone lat 15
- zdany inny kurs zastępowych

Wyślij nam informacje o sobie, pokaż, że warto się Tobą zainteresować i zaprosić do współpracy;) Ma ona odzwierciedlać Waszą kreatywność i chęć bycia w KP.
Poszukujemy dwóch harcerzy i dwie harcerki.
Na Wasze prezentacje czekamy do 20 maja, wyślijcie je na adres ania1536@vp.pl
Powiadomienie o składzie Kadry Pomocniczej dostaniecie na e-maila.


UROCZYSTOŚCI, KURS, BIWACZEK... :)


Link 06.05.2011 :: 10:39 Komentuj (7)


LUUUDZIE!

KILKA INFORMACJI:



* 8 maja 2011r. o godz. 12.00 pod Pomnikiem Żołnierzy Września 1939 przy ul. Wojska Polskiego odbędą się uroczystości 66 rocznicy zakończenia II Wojny Światowej w Europie.
Dlatego zachęcamy was do wzięcia udziału i stawienie się przy pomniku o 11.40. Całość nie będzie trwała długo.

* Zapraszamy też do wzięcia udziału w kursie zastępowych, (info znajdziesz wpis niżej)

* Kasa na biwak(zgody najlepiej też) przekazujecie zastępowym do
13 maja.


* zgodę każdy sobie drukuje sam, bądź prosi kogoś o wydrukowanie i dostarcza ją do swoich zastępowych/podzastępowych.
Link do zgody na biwak znajdziecie w "LINKACH" po prawej stronie,
o tuuu ------------->

* Od dzisiaj za 2 tygodnie wyjeżdżamy do naszych kochanych Becejł. Jeżeli masz jakiś ciekawy pomysł na przeprowadzenie zajęć na biwaku, donieś lub wyślij swój konspekt do dh. Eweliny do 10 maja.
(ewelina.chmielewska.ec@gmail.com
 lub 

13.sdh.extrema@gmail.com)

















Link 08.05.2011 :: 20:18 Komentuj (3)




C Z U W A J !


Zapraszam wędrowników ( i 15+) ze Szczepu "Burza" na spotkanie poświęcone
Wędrowniczej Watrze, Kodeksowi Wędrowniczemu, Dewizie Wędrowniczej i
historii Wędrownictwa.
Postaram się podczas tych zajęć przedstawić w
najprostszy i jak najbardziej ciekawy sposób tematy, które ciężko
wchodzą do głowy i nie należą do zbyt łatwych dziedzin. Jednak każdy
świeży wędrownik powinien zaczynać kolejny etap w harcerstwie z
konkretną wiedzą, a ci bardziej doświadczeni ją utrwalać ;)




Miejsce: Hufiec ZHP Suwałki
Data: 13.05.2011r. (piątek)
Godzina: 17.00
Czas trwania: 1-1.5h
Uczestnicy: +15

Liczę na was, szczególnie "Emigro", że się pojawicie, pomagając mi bardzo w ten sposób :))


sam. Karolina Ślużyńska





Zawody LA


Link 10.05.2011 :: 07:13 Komentuj (4)










Pragnę zaprosić wszystkich na zawody lekkoatletyczne dla harcerzy .
termin: 28.05.2011
miejsce: stadion lekkoatletyczny OSiR ul. W. Polskiego 17 Suwałki
koszt: 5 zł do osoby
zgłoszenia do 25.05.2011r.
  • Program zawodów(z podziałem na piony metodyczne)

Zuchy(2004-2001)
rzut piłeczką
bieg na 60m dziewcząt i chłopców

Harcerze(2000-1998)
bieg na 60 m dziewcząt i chłopców,
bieg na 600 m dziewcząt,
bieg na 1000 m chłopców,
skok wzwyż dziewcząt i chłopców
skok w dal dziewcząt i chłopców,

Harcerze starsi(1997-1995)
bieg na 100 m dziewcząt i chłopców,
bieg na 600 m dziewcząt,
bieg na 1000 m chłopców,
sztafeta 4 x 100 m dziewcząt i chłopców,(możliwe jest łączenie pionów)
skok w dal dziewcząt i chłopców,
skok wzwyż dziewcząt i chłopców

Wędrownicy i instruktorzy(1994+)
bieg na 100 m dziewcząt i chłopców,
bieg na 600 m dziewcząt,
bieg na 1000 m chłopców,
skok w dal dziewcząt i chłopców,
skok wzwyż dziewcząt i chłopców


W razie pytań :
pwd. Błażej Górski:507711737 mail: blazej.gorski@zhp.net.pl

Jak ktoś jest chętny to zrobię listę, więc zgłaszać się - Zip




!


Link 10.05.2011 :: 21:16 Komentuj (0)

Drzwi Otwarte Jednostki Wojskowej w Suwałkach

16 maja 2011r o godz.9.00
odbędą się Dni Otwarte Jednostki Wojskowej w Suwałkach, w programie
pokaz sprzętu i umiejętności wojskowych. Drużyny, które chcą
uczestniczyć w tej uroczystości proszę o wcześniejszy kontakt do
komendantki hufca (proszę podać ilość chętnych osób do 13 maja 2011r do godz.12.00).

Chętni zgłaszać się bezpośrednio do zastępowych oni do mnie ludzi lub w komentarzach do czwartku 12 maja - Zip



Rocznica śmierci bohatera hufca - Tadeusza Lutostańskiego


Link 16.05.2011 :: 19:22 Komentuj (12)



19 maja mija kolejna rocznica śmierci
bohatera hufca - Tadeusza Lutostańskiego. Zapraszam delegacje drużyn na
uroczystości rocznicowe, które odbędą się na cmentarzu przy
ul.
Bakałarzewskiej
o godz.16.30.

proszę napisać w komentarzach bądź do zastępowych, kto weźmie udział


-Karola



Link 17.05.2011 :: 19:45 Komentuj (8)

HEJ HEJ HEEEEEJ! :))



    *



Osoby, które nie posiadają pełnego umundurowania (nie mają plakietki WAGGGS, WOSM, lilijki, pagonów, czarnych butów, pasa, dziewczyny: spódnic, getrów i wywijek, chłopcy: czarnych, jednolitych spodni) zobowiązane są do skompletowania munduru przed biwakiem (wlicza się też w to wszycie WSZYSTKICH GUZICZKÓW :) )
osoby nowe, które nie mają mundurów i pieniążków na ich kupno, muszą pożyczyć koszulki drużyny od osób, które nie jadą, a najlepiej ich mundury, jeżeli będą dobre :)


zakupu można dokonać w sklepie z artykułami harcerskimi na ul. Modrzewiowej (jest to sklep "Imperium Sportu" między Plazą a Lidlem, tam był kiedyś sklep chińczyk :D)


Zacznijcie już prać i prasować mundury, wszywać guziki i doprowadzić je do stanu idealnego aby na biwaku godnie się prezentować. NIE ZWLEKAJ DO OSTATNIEJ CHWILI!

PS. do jutra powinna pojawić się lista rzeczy, które należy wziąć na biwak.

*fot. pierwsze lepsze z neta ;p



Biwak drużyny:)


Link 18.05.2011 :: 21:55 Komentuj (27)



Hejaa Extremalni:)

Już w piątek jedziemy na biwak!:)

Oto lista rzeczy, które każdy musi ze sobą zabrać:

* mundur (czysty, wyprasowany, z przyszytymi guzikami, jeśli ktoś nie ma munduru to czarna koszulka)

* koszulki drużyny

* śpiwór 1/1

* trzy rzeczy na kanapki + chleb

* ! ubrania do zniszczenia (każdy ma mieć taki jeden egzemplarz, bo nie będziemy nikogo oszczędzać, więc przyszykujcie ubranka do zniszczenia, będziecie mogli zostawić je w kadrówce, by nie nosić zbędnego bagażu)


* chętni powinni przygotować się na zajecia z krecenia pojkami (więcej dowiecie sie od Karoliny)

EDIT: a więc na osobę przypada jedna para długich skarpet + 2 piłeczki tenisowe, nie pokazywać mi się z jedną skarpetą :D i zapraszam na te zajęcia ludzi, którzy na prawdę chcą się nauczyć. oj nie pożałujecie... < hihihi knuje niecny plan >


* latarki

* ubrania adekwatne do pogody

* buty na zmianę do chodzenia po szkole

* rzeczy do higieny osobistej (szczoteczka, pasta, mydło, ręcznik)

* skarpety na zmiane;) Pamiętajcie: skarpetówa zabija:P

* dobry humor:)

* przybory do jedzenia:)


PRZYPOMINAM, ŻE PAKUJEMY SIĘ W JEDEN PLECAK!!!

 

Dojazd do Becejł jest od 17:45  do 18.00 w piątek.

Wyjazd do 12.00 w niedziele.

W razie pytań piszcie:)

Chmiela.

ps. Niech ktoś wstawi fajne zdjęcie z jakiegoś biwaku pod notką:P


PS 2: CHCECIE TOSTY? Jak tak to trzeba skombinować tostery, chleby, sery etc < mniam >

PS 3,4,5: Kapeć mówił że się zgłasza na ochotnika i wszystko załatwi więc bez obawy :D



 




Zdjęcia z biwaku:)


Link 22.05.2011 :: 21:12 Komentuj (35)
Kochana Drużyno, przed Wami pierwsze zdjęcia z biwaku :)









































































































"Nie płacz, że coś się skończyło, ale uśmiechnij się, że Ci się to przytrafiło"


Ewelina.


FESTYN RODZINNY PRZY GIM. NR 6


Link 26.05.2011 :: 18:16 Komentuj (9)

LUDZISSSSSKA!

zanim wstawimy kolejną porcję zdjęć, mamy drobne ogłoszenie.




Tak jak mówiłam wam na biwaku, poproszono nas o pomoc w organizacji Festynu Rodzinnego przy Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, zupełnie tak, jak w tamtym roku.

dh. Ania S i dh. Paulina zbierają informacje, co, gdzie i kiedy.
Jak na razie wiem tyle:
termin: 9 czerwca
godzina: popołudniowa, nie wiem konkretnie która, gdy dyrekcja to ustali, poinformuję was o tym.
naszym zadaniem będzie zabawianie młodych osób czyli malowanie twarzy, jakieś zajęcia, konkursy z nagrodami...

ZBIERAMY CHĘTNE OSOBY DO POMOCY, nie chcemy zawieść ludzi, którzy liczą na naszą pomoc, może organizacja festynu wejdzie nam w krew i będziemy brać w tym udział co roku? ;) warto nad tym pomyśleć, zebrać siły i zadziałać











dh. Karolina




PAULINA :)


Link 30.05.2011 :: 15:36 Komentuj (10)
Kochana Paulinko ;))


 


w dniu Twoich urodzin życzymy Ci dużo radości i usmiechu
abys potrafiła doceniać to, co masz w życiu i chciała dzielić się tym z innymi :)

mamy nadzieję, że na najbliższy biwak już z nami pojedziesz, gdyż stęskniliśmy się za Tobą! :)
duuużo zdrowia! :*






Link 31.05.2011 :: 16:38 Komentuj (20)

WITOOOJCIE! :D





Jutro (1.06) spotykamy się nad Zalewem przy tych budkach na plaży o godz. 17.30
spotkamy się na jakiś czas, posiedzimy, pogadamy, pojemy... :D tak jak to bywało w inne ciepłe dni :)

Weźcie ze sobą:
-kasiorrę na jakieś lody
-możecie kupić chipsy, czy żelki i jakiś napój w miarę możliwości, bo będzie ciepło
-kocyki
-gitary
-poi jeżeli ktoś chce sobie pomachać.

posiedzimy, pogadamy, pośpiewamy i poleniuchujemy na świeżym powietrzu :D


Do zobaczenia, mam nadzieję, w jak najliczniejszym gronie! :))





O NAS !

ROZKAZY !

HARCERZ ROKU !


KONTAKT

13.sdh.extrema@gmail.com


Z ŻYCIA EXTREMY :

2018
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2017
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2015
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2014
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2013
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2012
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2011
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2010
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj


LINKI:

* 1 SDHiZ BURZA
* HKR "SUWAŁKI"
* ZHP
* Chorągiew Białostocka
* Hufiec Suwałki
* HKSW Suwa
* CHLAP
* Na Tropie - magazyn w
* Harcerska Szkoła Ratownictwa
* Concordia
* Grot
* Aconcagua
* Marzyciele
* 4 ŁDH Panteon

Księga gości

Wyślij wiadomość

powered by Ownlog.com & Fotolog.pl